Volvo Nieuwenhuijse Apeldoorn: (055) 206 11 00
Volvo Nieuwenhuijse Deventer: (0570) 63 03 49
Nieuwenhuijse Heerde: (0578) 69 17 24
Volvo Nieuwenhuijse Meppel: (0522) 23 74 37
Volvo Nieuwenhuijse Raalte: (0572) 35 85 58
Volvo Nieuwenhuijse Zutphen: (0575) 52 72 22
Volvo Nieuwenhuijse Zwolle: (038) 455 88 88
Sluiten
Volvo Nieuwenhuijse ZoekenVolvo Nieuwenhuijse Zoeken
Volvo Nieuwenhuijse RoutebeschrijvingVolvo Nieuwenhuijse Routebeschrijving
Volvo Nieuwenhuijse Zoeken

Veelgestelde vragen

Wij geven u graag een antwoord op al uw vragen en daarom hebben we hieronder de veel gestelde vragen, per categorie, alvast beantwoord. Heeft u desondanks toch nog een vraag? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

Algemene vragen


 

Wat zijn de openingstijden van Volvo Nieuwenhuijse?

Onze werkplaatsen zijn geopend van maandag tot en met vrijdag vanaf 7.00 uur tot 18.00 uur. Bij onze showrooms kunt u terecht op maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 18.00 uur. Op de zaterdagen kunt u bij onze showrooms terecht tussen 9.00 uur en 17.00 uur. Proefritten kunnen op afspraak tot 21.00 uur.

In welke plaatsen heeft Volvo Nieuwenhuijse een vestiging?

Volvo Nieuwenhuijse heeft vestigingen in Apeldoorn, Deventer, Heerde, Meppel, Raalte, Zutphen en Zwolle. Op onze contactpagina kunt u de openingstijden en adressen vinden van onze vestigingen.

Welke acties lopen er op dit moment bij Volvo Nieuwenhuijse?

Voor de actuele acties van Volvo Nieuwenhuijse kunt u kijken op onze actiepagina.

Hoe kan ik een afspraak maken bij Volvo Nieuwenhuijse?

Dit kan eenvoudig online via onze werkplaatsagenda of door telefonisch contact op te nemen met uw vestiging.  

Zijn jullie nog op zoek naar personeel?

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste collega’s. Kijk voor de actuele vacatures op onze vacaturepagina of stuur een open sollicitatie.

 

Aanvullende maatregelen COVID-19 (coronavirus)


 

Welke hygiënemaatregelen zijn er?

 

  • • We schudden niemand de hand;
  • • We houden 1.5 meter afstand;
  • • We wassen veelvuldig onze handen en maken gebruik van desinfecterende handgel;
  • • We desinfecteren de autosleutel, handgrepen, stuur en versnellingspook van de auto bij inname en teruggave.
  • • In de werkplaats werken we met handschoenen aan.

 

Mijn Volvo is toe aan een onderhoudsbeurt/reparatie/bandenwissel. Is dit nog mogelijk?

Bent u verkouden, hoest u of hebt u de afgelopen 14 dagen risicogebieden bezocht en/of u in contact ben geweest met een persoon die besmet is het met coronavirus (COVID-19). Als dit het geval is, dan vragen wij of de afspraak verplaatst kan worden. Indien dit niet het geval is dan kan de geplande afspraak gewoon doorgaan.

Ik heb een werkplaatsafspraak staan, maar ik kan/wil nu niet naar de vestiging gaan. Kan ik mijn afspraak verzetten?

Natuurlijk kunnen wij uw afspraak verzetten, maar u kunt ook gebruik maken van onze haal- en brengservice. Neem in beide gevallen contact op met uw vestiging.

Ik heb bij mijn afspraak een vervangende Volvo nodig, maar is dit wel veilig?

Auto's worden bij inname en overhandiging altijd gedesinfecteerd. Dat wil zeggen, desinfecteren van de autosleutel, handgrepen, stuur, versnellingspook etc.

Ik heb een afspraak staan voor de aflevering van mijn nieuwe auto, maar ik kan/wil niet naar de vestiging gaan. Kan ik deze afspraak verzetten?

Natuurlijk kunnen wij uw afspraak verzetten, maar wij kunnen uw auto ook bij u aan huis afleveren. Neem in beide gevallen contact op met uw vestiging.

Er zijn verschillende mogelijkheden beschikbaar zoals de 'Proefrit aan huis'. Neem hiervoor contact op met uw vestiging.

 

Werkplaats


 

Hoe kan ik een afspraak maken bij Volvo Nieuwenhuijse?

U kunt gemakkelijk en snel online een afspraak maken bij Volvo Nieuwenhuijse voor onderhoud en reparatie aan uw Volvo. Toch liever telefonisch een afspraak maken? Dat kan natuurlijk ook, neem hiervoor contact op met de gewenste vestiging.

Kan ik mijn Volvo ook APK laten keuren bij Volvo Nieuwenhuijse?

Uw Volvo laten keuren kan al voor slechts 25 euro. Wanneer u dit combineert met een onderhoudsbeurt is de APK gratis en betaalt u alleen de €5,- afmeldkosten. Plan direct uw afspraak in via de werkplaatsagenda of neem contact op met uw vestiging. 

https://www.nieuwenhuijse.nl/onderhoud-reparatie-service/

Wat is Volvo Personal Service?

In Apeldoorn en Zwolle werken wij volgens het Volvo Personal Service principe. In beide vestigingen heeft u direct contact met de monteurs (Volvo Personal Service Technicians) die in tweetallen tegelijkertijd aan uw auto werken. Het directe voordeel voor u is duidelijke communicatie over de werkzaamheden en halvering van de wachttijd doordat wij efficiënter kunnen werken in onze werkplaats.

Bieden jullie ook navigatie updates aan?

Ja, Volvo biedt updates aan voor al zijn navigatiesystemen die wij in veel gevallen gratis uitvoeren. Het kan voorkomen dat er geen nieuwe updates uitgebracht worden voor oudere navigatiesystemen, onze collega’s kunnen u hier meer over vertellen.

Bieden jullie ook Polestar tuning aan?

Ja, dit kunnen we voor u regelen. Met Polestar tuning optimaliseren we het vermogen en behoudt u uw garantie. Volvo ontwikkelt in samenwerking met Polestar Performance upgrades voor uw Volvo. Meer PK's, een snellere reactiesnelheid van de motor en een directe fellere respons op het gaspedaal zijn mogelijk met de optimale afstelling van Polestar.

Lossen jullie ook schades op?

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Heeft u een grote of kleine schade? We brengen uw auto met de grootste zorg weer terug in nieuwstaat.

Kan ik bij jullie een aankoopkeuring laten doen?

Ja, ook wanneer u uw Volvo niet bij Volvo Nieuwenhuijse koopt, wilt u ervan overtuigd zijn dat deze auto in topconditie verkeert. Volvo Nieuwenhuijse biedt u een aankoopkeuring: een uitgebreide check en duidelijke informatie over mogelijk aankomend onderhoud. Zo voorkomt u onaangename verrassingen achteraf.

Kan ik mijn (zomer/winter) banden bij jullie laten wisselen?

Ja, dit is zeker mogelijk. Maak hiervoor een afspraak bij een van onze werkplaatsen en wij regelen de montage en eventuele opslag.

Bieden jullie ook een aircoservice aan?

Ja, Volvo Nieuwenhuijse verzorgt een uitgebreide controle en reiniging van uw airco. Tijdens deze servicebeurt wordt de airconditioning gevuld met nieuw koudemiddel en wordt het airco- en ventilatiesysteem gereinigd. Een geurbehandeling zorgt ervoor dat nare geurtjes voorkomen worden.

Wat is het telefoonnummer van Volvo Assistance?

Bel gratis in Nederland 0800 865 86 22 77.

Bel gratis vanuit het buitenland +31 70 314 51 76.

Vanaf hoe laat kan ik mijn auto brengen ’s ochtends?

U kan uw auto vanaf 7.00 uur ’s ochtends brengen bij een van onze werkplaatsen.

Is er vervangend vervoer beschikbaar?

Ja, voor vervangend vervoer zijn er verschillende opties die wij kunnen bieden. Neem hiervoor contact op met uw vestiging.

Hoe is pechhulp geregeld?

Met uw Volvo Card profiteert u van Volvo Assistance, onze Europese wegenhulp, die wordt uitgevoerd in samenwerking met de ANWB-alarmcentrale. Bij pech onderweg kunt u, 7 dagen per week, 24 uur per dag, een beroep doen op Volvo Assistance.

Wat zijn de kosten van een onderhoudsbeurt?

Wij vinden dat een onderhoudsbeurt voor elke Volvo maatwerk moet zijn: we kijken altijd naar het model, bouwjaar en wat er wel of niet nodig is. Hierdoor bieden we altijd onderhoud op maat aan, maar kunnen we voor Volvo’s tot zes jaar geen exacte kostenopgave geven. Neem contact op met onze service adviseurs op uw vestiging voor meer informatie over de onderhoudsbeurt en de kosten voor uw Volvo.

 

Een onderhoudsbeurt voor een Volvo ouder dan zes jaar bedraagt € 299,- en is inclusief een jaar lang kosteloos verzekerd van onze Europese wegenhulp Volvo Assistance. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze service adviseurs.

Kan ik wachten tijdens mijn afspraak?

Afhankelijk van welk onderhoud, is het mogelijk om te wachten tijdens uw afspraak. Tijdens uw afspraak kunt u gebruik maken van werkplekken en koffie/thee faciliteiten.

 

Verkoop


 

Verkoopt Volvo Nieuwenhuijse naast nieuwe auto´s ook occasions?

Ja,naast nieuwe auto’s kunt u ook bij Volvo Nieuwenhuijse terecht voor occasions of demo-deals. Deze kunt u vinden op onze occasionspagina.

Verkopen jullie naast Volvo ook andere merken?

Ja, op onze occasionspagina vindt u een ruim aanbod van andere merken naast Volvo. https://www.nieuwenhuijse.nl/zoek/occasion/?tp=occasion/

Bij sommige auto’s staat Volvo Selekt, wat betekent dit?

Volvo Selekt zijn gebruikte auto’s tot 5 jaar en 150.000 kilometer. Alle Volvo Selekt modellen worden door onze monteurs grondig gecontroleerd en voorzien van de nieuwste software. Daarnaast biedt Volvo Assistance minimaal 12 maanden garantie ongeacht het aantal afgelegde kilometers. Bevalt de auto toch niet? Dan kunt u uw Volvo Selekt auto binnen 30 dagen of 1500 kilometer omruilen.

Verkopen jullie ook Volvo Merchandise?

Ja, in onze showrooms hebben wij een aantal artikelen uitgestald. Heeft u iets gezien, maar hebben wij dit niet op voorraad? Dan kunnen wij dit voor u bestellen

Verkopen jullie ook accessoires voor mijn Volvo?

Ja, Ja, wij kunnen alle beschikbare accessoires voor uw Volvo leveren en eventueel monteren. Onze collega's kunnen u meer over de beschikbaarheid en levertijd van de accessoires.

Biedt Volvo Nieuwenhuijse ook private lease aan?

Dat is mogelijk. Op onze private lease pagina leggen we uit wat in het maandbedrag inbegrepen zit en wat uw voordelen zijn. 

Welke financieringsmogelijkheden zijn er mogelijk?

We bieden vijf verschillende financieringsmogelijkheden. Meer informatie over onze financieringsopties kunt u vinden op onze financieringspagina

Wat is Care By Volvo?

Uw eigen Volvo voor een vast bedrag per maand, alles inbegrepen. Dat is uw Care by Volvo abonnement: een slim alternatief voor leasen of kopen. Met alle voordelen van Volvo, zonder de zorgen van een leaseconstructie op de lange termijn. Daarnaast kenmerkt het BKR het niet als een lening. Een uitgebreide uitleg vindt u op Care by Volvo pagina.

 

Volvo Assistance


 

Hoe lang is Volvo Assistance geldig?

 

  • Zolang uw Volvo nog geen drie jaar oud is heeft u recht op Volvo Assistance. De enige voorwaarde is dat uw Volvo bij een geautoriseerde dealer in Nederland het voorgeschreven onderhoud krijgt. Is uw Volvo ouder dan vier jaar, dan krijg u bij een onderhoudsbeurt van een Volvo dealer een jaar gratis Volvo Assistance.

Wat wordt er bedoeld met voorgeschreven onderhoud?

Met voorgeschreven onderhoud wordt bedoeld dat u uw Volvo laat onderhouden volgens de service-intervallen. Rijdt u minder kilometers per jaar dan de geldende service-interval, dan moet uw Volvo minstens één keer per jaar een onderhoudsbeurt krijgen.

Ik heb schade aan mijn auto, valt dit ook onder Volvo Assistance?

Dit valt niet onder Volvo Assistance en is in principe een vraag voor uw autoverzekering. U kan eventueel via Volvo Assistance een vervangende auto krijgen voor een dag, zodat u meer tijd heeft om het met uw verzekeringsmaatschappij op te pakken.

Ik heb een ongeval gehad, valt dit ook onder Volvo Assistance? 

Dit valt niet onder Volvo Assistance en is in principe een vraag voor uw autoverzekering. U kan eventueel via Volvo Assistance een vervangende auto krijgen voor een dag, zodat u meer tijd heeft om het met verzekeringsmaatschappij op te pakken. 

Valt een lekker band onder Volvo Assistance?

Ja, een lekker band valt onder Volvo Assistance. U kunt Volvo Assistance bellen voor hulp bij het vervangen van een lekke band of het repareren van uw band door middel van de repair kit. Mocht de kapotte band niet te repareren zijn, dan zorgt Volvo Assistance dat uw band wordt vervangen bij de dichtstbijzijnde Volvo dealer.

Valt mijn caravan ook onder de hulpverlening van Volvo Assistance?

Ja, als u onderweg een probleem krijgt met uw Volvo en u moet naar Volvo dealer gebracht worden, dan nemen wij uw aangekoppelde caravan mee. Is de caravan de oorzaak van uw pech, dan kan Volvo Assistance alleen worden ingeroepen voor een lekke band of het vervangen van een lampje.

In welke landen is Volvo Assistance geldig?

In alle landen van Europa is Volvo Assistance geldig, in sommige delen van voormalig Sovjet-Unie is het alleen rondom de grote steden beschikbaar. In Albanië is Volvo Assistance niet aanwezig.

Ik heb mijn Volvo Card nog niet gehad, heb ik wel recht op Volvo Assistance?

Op het moment dat de factuur aangemaakt is, Volvo Assistance geldig. Hiervoor hoeft u dus nog niet in het bezit van een Volvo Card te zijn.

Wanneer kan ik mijn Volvo Card verwachten?

Dit kan ongeveer zes tot acht weken duren. Voor Volvo assistance heeft u de Volvo Card niet onmiddellijk nodig. Volvo assistance gaat namelijk in als de factuur aangemaakt is.

 

Zelf service


 

Wat is de juiste bandenspanning voor mijn Volvo?

Op de sticker voor op de portierstijl aan de bestuurderszijde (tussen voor- en achterportier) staat de juiste bandenspanning voor uw auto aangegeven bij verschillende belading en snelheid.

Welk soort olie moet er in mijn Volvo?

Dit is afhankelijk van welke motor uw Volvo heeft. Op het smeerkaartje binnen in de auto wordt na het onderhoud aangegeven welke olie geschikt is. Is dit niet ingevuld, dan kunt u natuurlijk contact met uw vestiging opnemen.

 

Private lease


 

Is Volvo Car Lease aangesloten bij Stichting Keurmerk Private Lease?

Ja, een Private Leasecontract via Volvo Car Lease voldoet aan alle eisen en normen zoals opgesteld door Stichting Keurmerk Private Lease. De vijf zekerheden van het Keurmerk Private Lease zijn:

 

• Eerlijke voorwaarden

• Compleet product

• Bescherming tegen te hoge financiële lasten

• 14 dagen bedenktijd

• Zekerheid bij klachten

De onderstaande onderdelen zijn inbegrepen bij de maandelijkse leaseprijs:

 

•Houderschapsbelasting (ook wel motorrijtuigenbelasting of wegenbelasting genoemd)

•Allriskverzekering (inclusief inzittendenverzekering, overlijdensrisicodekking en rechtsbijstandsverzekering)

•Reparatie, onderhoud en banden (Voor de hele duur van het leasecontract)

•Leenauto na 48 uur Volvo Card (geniet van exclusieve privileges, aanbiedingen en My Volvo Magazine)

•Volvo Assistance 24/7 (Pechhulp binnen heel Europa! Een handig extraatje van Volvo.)

•Geen onverwachte kosten (alle kosten, waaronder de afleveringskosten en verwijderingsbijdrage zijn in het maandbedrag verwerkt)

•De kosten van brandstof dient u zelf te betalen.

•Ook kosten voor parkeren, wassen van het voertuig, bekeuringen en tolgelden zijn voor uw eigen rekening.

Hoe wordt de hoogte van mijn maandbedrag bepaald?

De hoogte van het maandbedrag hangt af van: De gekozen auto plus opties. Het aantal kilometers wat u verwacht te gaan rijden per jaar. Het aantal jaren dat u wilt gaan leasen.

Hoe verloopt een aanvraag voor Private Lease?

Voordat uw Private Lease Volvo wordt afgeleverd zijn de onderstaande stappen die doorlopen:

1. Samen met onze adviseur stelt u uw Volvo samen en bepaalt u uw looptijd en aantal kilometers.

2. Uw aanvraag wordt doorgestuurd naar ERD Credit Services en zij voeren de (verplichte) financiële beoordeling uit.

3. Na een positieve terugkoppeling ontvangt u de overeenkomt, welke u kunt tekenen en terugsturen. Ook ontvangt u informatie over de betalen borg

4. Wanneer de overeenkomt en de borg zijn ontvangen, dan bestellen wij uw auto nadat de 14 dagen bedenktijd is verstreken.

5. Wij nemen contact met uw op voor de aflevering van uw auto, en leveren uw auto vervolgens af.

6. U kunt genieten van uw nieuwe Volvo tijdens de looptijd van uw Private Lease periode.

Kan ik zelf mijn Volvo samenstellen?

Ja, samen met u stellen wij uw Volvo samen.

Kan ik mijn huidige auto inruilen?

Ja, dit is mogelijk. Onze adviseur gaat graag met u in gesprek om de inruilwaarde te bepalen.

Word ik geregistreerd bij het BKR?

Ja, bij het BKR worden alle particuliere kredieten hoger dan €250,00 en met minimale looptijd van een maand geregistreerd. Ondanks dat Private Lease geen krediet is, zal ook een Private Lease product worden geregistreerd bij het BKR onder een aangepaste code.

Moet ik borg betalen?

Ja, wij vragen een borg ter hoogte van een maand. De borg dient overgemaakt te worden voordat wij de auto bestellen.

Is het mogelijk om tussentijds het contract te beëindigen?

Ja, het is mogelijk om uw contract tussentijds te beëindigen. Dit kan na het verstrijken van de eerste 12 maanden van uw overeenkomst, hier zijn kosten aan verbonden. Deze kosten bedragen 40% van de resterende termijnen van uw contract.

Is er een proefperiode?

Nee, bij private lease is er geen proefperiode. Dit wordt wel aangeboden bij Care by Volvo.

Mogen er andere personen in mijn Private Lease Volvo rijden?

Iedereen met een geldig Nederlands rijbewijs en toestemming van de contractant heeft, mag in de auto rijden.

Is Private Lease ook mogelijk voor bedrijven?

Nee, Private Lease is bedoeld voor particulieren en niet voor bedrijven.

Zit ik meteen vast aan het leasecontract na ondertekening?

Nee, op het moment dat u de leaseovereenkomst tekent heeft u een bedenktijd van 14 dagen.

Wordt er een leeftijdsgrens gehanteerd voor het afsluiten van een Private Leasecontract?

Ja, dit product is bedoeld voor mensen van 18 jaar en ouder en die in het bezet zijn van een geldig Nederlands rijbewijs. Er geldt geen maximale leeftijd.

Is mijn auto overal verzekerd?

In bijna alle Europese landen is uw Private Lease auto verzekerd. Welke landen dit zijn vindt u terug op uw groene kaart.

Bouw ik schadevrije jaren op wanneer ik een auto lease?

Ja, indien u geen verwijtbare schades rijdt gedurende uw overeenkomst.

Er is schade aan mijn auto ontstaan. Wat nu?

U kunt de schade melden door binnen 48 uur een volledig ingevuld Europees Schadeformulier te sturen naar Volvo Car Lease. Heeft u dringend hulp nodig voor bijvoorbeeld schade of pech, dan kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week de Volvo Assistance alarmcentrale bellen op de onderstaande nummers: Bel gratis in Nederland 0800 865 86 22 77 Bel gratis vanuit het buitenland +31 70 314 51 76

Ik rijd meer/minder dan afgesproken, en nu?

Wij benaderen u eenmaal per jaar met het verzoek uw kilometerstand door te geven. Wanneer u meer of minder kilometers heeft gereden dan in het contract opgenomen, dan worden deze jaarlijks met u afgerekend tegen de prijs die op uw contract staat vermeld.

Wat moet ik doen wanneer mijn inkomen wijzigt?

Bij een positieve wijziging in uw inkomen hoeft u niets te doen. Mocht uw inkomen negatief wijzigen, dan verzoeken wij u contact op te nemen met Volvo Car Lease.

Wat gebeurt er met het contract bij overlijden?

Bij overlijden van de contractant kan het contract kosteloos worden beëindigd. Indien de nabestaanden de overeenkomst wensen voort te zetten, is dit ook mogelijk.

Wat is de levertijd van mijn Private leaseauto?

De levertijd kan verschillen per model. We informeren u over de exacte levertijd wanneer deze bij ons bekend is.

 

Levenslange garantie


 

Vanaf wanneer geldt de levenslange garantie?

Levenslange onderdelengarantie is van toepassing vanaf 1 juli 2020 op alle reparaties die zijn uitgevoerd vanaf 1 juni 2020.

Welke onderdelen vallen onder de levenslange garantie?

Onderdelen zoals de versnellingsbak, motor, airco, stuurinrichting, portiersloten en dergelijke zijn volledig gedekt. Slijtageonderdelen zoals remblokken en wisserbladen vallen, evenals voorgeschreven vervangingen van onderdelen, zoals filters, riemen en bougies. Onze collega’s kunnen u hierover meer vertellen.

Kan ik voor de levenslange garantie bij elke werkplaats terecht?

Levenslange garantie op onderdelen krijgt u alleen op originele Volvo-onderdelen die gekocht en gemonteerd zijn door een Volvo-dealer. Hierdoor kunt u bij ons in elke werkplaats terecht.

Vallen onderdelen in een nieuwe auto hier ook onder?

Onderdelen in een nieuwe auto vallen onder de 24 maanden fabrieksgarantie. De onderdelengarantie is uitsluitend op de door de eigenaar betaalde onderdelen.

Ik heb geen rekening meer van de reparatie. Kan ik toch gebruik maken van de levenslange onderdelengarantie?

Zonder oorspronkelijke rekening of vergelijkbaar document via bijvoorbeeld de dealer, is de levenslange onderdelengarantie niet van toepassing.

Ik verkoop de auto binnen het gezin of familie. Blijft de garantie dan behouden?

Zodra de Volvo van eigenaar wisselt, eindigt de levenslange onderdelengarantie. Ook wanneer de Volvo binnen het eigen gezin of familie verkocht wordt, vervalt de garantie.

Zit er ook levenslange garantie op onderdelen als ik die bij jullie koop en zelf of in een andere werkplaats monteer?

De levenslange garantie is uitsluitend van toepassing op onderdelen die zowel verkocht als gemonteerd zijn door ons of een andere Volvo-dealer.

Geldt de levenslange garantie ook op Volvo ruildelen?

Ja, uiteraard geldt de levenslange garantie ook op Volvo ruildelen die door ons verkocht en gemonteerd zijn.

Wat gebeurt er met onderdelen, die als gevolg van het defect van een onderdeel dat onder de garantie valt, ook defect raken?

Deze onderdelen worden dan ook gratis vervangen. De benodigde arbeid voor deze werkzaamheden is ook gratis.

Zit er levenslange garantie op schokdempers?

Doordat dit slijtageonderdelen zijn, zit er geen levenslange garantie op.

In mijn Volvo rijden meerdere personen, is dit van invloed op de garantie?

Nee, het is voor de levenslange garantie alleen van belang dat er één eigenaar is tussen het moment van de oorspronkelijke vervanging bij uw Volvo-dealer en het moment van de noodzakelijke vervanging van het onderdeel.

Het vervangen onderdeel viel binnen de fabrieksgarantie of in een andere garantievorm. Is de levenslange onderdelengarantie dan van toepassing?

De levenslange garantie is uitsluitend van toepassing op onderdelen die door uzelf zijn betaald en waarvan u een factuur heeft.

Ik heb gedeeltelijk voor de eerste reparatie betaald. Valt dit onderdeel dan wel onder de levenslange garantie?

Onderdelen waarvoor u deels betaald heeft en voldoen aan alle voorwaarden, vallen onder de levenslange garantie.

Vallen de benodigde montagekosten voor het onderdeel ook binnen de garantie?

Ja, de garantie dekt zowel de vervanging van het onderdeel als de daarvoor benodigde arbeidskosten.